fbpx

Veel gestelde vragen

Omdat vragen het slimste is wat je kunt doen.

Staat jouw vraag of antwoord er niet bij? Neem contact op via het contactformulier onderaan de pagina!

 

Contact

Waarom kan ik jou niet bellen?

Je kunt me zeker wel bellen! Alleen ben ik dan minder goed bereikbaar. Mijn demoschap en PaperStar* doe ik naast mijn mooie gezin en mijn bijna full time baan. Dus ik ben heel vaak niet in de gelegenheid mijn telefoon op te nemen.

Hoe kan ik jou dan het beste bereiken?

Je mailt me op: salina@viasalina.nl
Stuurt een messengerbericht via Facebook of  Insta 
Of vult hieronder het contactformulier in.

 

Workshops

Hoe lang duurt een workshop?

De meeste workshops hebben een tijdsduur van 2,5 uur. Er is altijd een kwartier inloop vooraf. Tenzij het een kinderfeestje of een workshop bij jou thuis is, dan is het inloopmoment niet van toepassing. Wel heb ik ongeveer 10 minuten de tijd nodig om alles voor je klaar te zetten. 

 

Waarom moet een workshop van tevoren digitaal betaald worden?

Het met grote zorg en liefde voorbereiden van een workshop en alle pakketjes maken neemt veel tijd in beslag. Wanneer iemand een workshop op het laatste moment (om wat voor reden dan ook) afzegt of niet op komt dagen, heb ik toch kosten gemaakt. Vandaar dat ik vraag om de workshop vooraf online via mijn webwinkel te bestellen of digitaal bij mij te betalen.

Wat als ik niet kan komen, maar wel betaald heb?

Wanneer je op tijd (minimaal 3 dagen van tevoren) aan hebt gegeven dat je niet kunt komen, proberen we samen een nieuwe datum te vinden. Lukt dit niet en zijn de pakketjes al voorbereid, dan krijg je jouw workshop pakketje en een bedrag passend hierbij terug van de betaalde workshop. Is er sprake van overmacht of een schrijnende situatie? Dan komen we hier samen wel uit.

Waarom komt de foto van de workshoppagina of social media niet overeen met wat ik echt ga maken?

Creativiteit laat zich niet leiden. Ik probeer altijd een richting te geven van wat de inhoud van de workshop gaat zijn. Jouw project waar je mee naar huis gaat, is van jou en is uniek!

Waar geef jij je workshops?

Het creative event vindt plaats in het HelvoirtHuis in Helvoirt (NB).
De kinderfeestjes worden bij de jarige thuis gegeven of een locatie die de ouders van de jarige uitkiezen.
De workshops voor volwassenen zijn bij mij thuis of bij jou thuis in Helvoirt

Bestellen

Waarom moet ik al betalen voorafgaand aan de bestelling?

Buiten het feit dat Stampin’ Up! het verplicht stelt dat de klant betaald heeft voor bestelling, is het ook een bescherming naar mij als demonstratrice toe. Helaas is niet iedereen even eerijk op deze wereld. Wanneer ik zelf de bestellingen voor ga schieten en mensen laten vervolgens niks meer van zich weten, kan ik mijn bedrijf niet draaiende houden.

Moet ik wachten op de verzamelbestelling?

Nee zeker niet! Je kunt elk moment een bestelling bij mij plaatsen. Een verzamelbestelling houd in dat ik de verzendkosten betaal omdat ik meerdere bestellingen kan bundelen. Wil je bestellen wanneer het jou uitkomt, dan betaal je €5,95 verzendkosten en laat ik het bij jou thuis afleveren.

Waarom kan ik mijn bestelling niet contant betalen?

Zodra ik de bestelling gedaan heb, schrijft Stampin’ Up! dit binnen enkele dagen van mijn rekening. Dus contant geld is daarbij niet mogelijk. 

Nog vragen?

1 + 9 =

Vraag gratis de digitale catalogussen aan

Vraag de gratis jaarcatalogus én minicatalogus aan van Stampin' Up! De jaarcatalogus bevat alle basisartikelen, materialen & stempelsets die het gehele jaar door te verkrijgen zijn. De minicatalogus komt ieder half jaar uit. Deze is helemaal afgestemd op het jaargetijde.

 

* Als je de catalogussen aanvraagt, dan stuur ik je regelmatig leuke acties en nieuwtjes. Je kunt je natuurlijk ieder moment uitschrijven.

Gelukt! Je ontvangt binnen een kwartier de catalogus(sen) in je mailbox. Niks ontvangen? Check eerst je spambox en stuur me anders een berichtje.